Síť technických služeb

V případě dotazu nebo provozní chyby na vašem zařízení kontaktujte naši síť technických služeb. Máme širokou síť kvalifikovaných odborníků, svou nejbližší servisní provozovnu najděte zde.

Pro další informace nás prosím kontaktujte na: info@fagorindustrial.com

Služby Fagor

Know-how, odbornost a důvěra společnosti Fagor k vašim službám

FAGOR SERVICE je koncept, který zahrnuje veškeré poprodejní služby, které společnost Fagor Industrial nabízí svým zákazníkům. Od montáže a instalace výrobků, přes klasické opravy nebo servis dílů, až po různé typy opravné a preventivní údržby.

Celý svět řešení pro zajištění toho, že výrobky Fagor budou vždy ve vynikajícím stavu. Jsme zde k vašim službám. Jak vám můžeme pomoci?

Místní značka s globálními službami

Manifest služeb společnosti Fagor

Globální tým s čestností jako hlavním předpokladem

Naše poradenství se řídí pevným a jasným předpokladem: čestnost při poskytování našeho poradenství a při naší práci. Jsme globální tým, který naslouchá a přijímá příspěvky každé osoby a přijímá řešení, která staví společné dobro nad dílčí zájmy.

Závazek vůči uživateli a jeho respektování

Naše smlouvy chrání práva našich zákazníků a jasně písemně stanoví závazky, které máme vůči našim zákazníkům. Usilujeme o dobře provedenou práci a dodržování a plnění našich slibů.

Integrita

Od našich vlastních oficiálních techniků Fagor i od jiných autorizovaných techniků vyžadujeme, aby se k našim zákazníkům chovali s respektem.

Ohled vůči životnímu prostředí

Vedle dodržování přísných předpisů týkajících se udržitelnosti usilujeme o zajištění toho, že naše práce bude ohleduplná vůči životnímu prostředí.

Dodržování platné legislativy a předpisů

Všechny naše služby jsou řádně oprávněné a založené na příslušné legislativě a předpisech pro daný sektor.

Poradenství založené na empatii se zákazníkem

Nejlepší řešení pro zákazníka je rovněž nejlepší řešení pro nás. Naše práce je založena na empatii, takže můžeme nabízet řešení služeb, které nejlépe splňuje charakteristiku vašeho podnikání.

Integrální péče o přístroje

Správně udržované přístroje odpovídají záruce kvality. Proto se staráme i o ty nejmenší detaily přístrojů, na nichž pracujeme.

4 pilíře vynikajících služeb

  • Integrita

    Věděli jste, že více než 50 % problémů se zárukami v prvním roce je důsledkem problémů s instalací?

    Proto bereme montáž velmi vážně. Pro každý projekt jmenujeme koordinátora poprodejních služeb, který zhodnotí vývoj instalace a je zodpovědný za zajištění souladu se smlouvou a dodržení dohodnutých termínů. Koordinátor poprodejních služeb je rovněž osobou, která dohlíží na vývoj instalace v záruční a pozáruční době>

  • Náhradní díly

    Originální náhradní díly. Nejlepší záruka.

    Ze zkušenosti víme, že kvalita a záruka na náhradní díly nainstalované do strojů je podstatná pro zajištění řádného výkonu a životnosti. Proto ve společnosti FAGOR SERVICE vždy používáme originální náhradní díly FAGOR.

  • Opravy

    Zkušenosti jsou nezbytné pro rychlou a efektivní opravu, ale není to vše.

    Ve společnosti FAGOR máme zásadu: každá oprava představuje příležitost aplikovat to, co jsme se naučili. A za více než 50 let jsme se toho naučili hodně, mohli bychom říct, že máme nejzkušenější technické týmy ve Španělsku. Jsme přivoláni k více než 8000 opravám za rok.

  • Údržba

    Více údržby, více úspor, více zisků.

    Dobře udržované zařízení je synonymem ziskovosti. Čím lépe přístroj funguje a čím je produktivnější, tím lepší jsou výsledky vašeho podnikání, jak s ohledem na kvalitu vaření, tak i ziskovost každého jídla. Proto věnujeme obzvláštní pozornost nabízení balíčků údržby s nepřekonatelnými finančními podmínkami, které se uzpůsobí různým obchodům a tudíž i různým požadavkům.